קיבוץ עין שמר
קיבוץ עין שמר
חסר רכיב

"זה לא חלום עוד יבוא היום יום לו חיכינו אלפיים שנה..." | חמי סל

"זה לא חלום
עוד יבוא היום
יום לו חיכינו
אלפיים שנה
המלחמה האחרונה
מי יתן וכך יהיה
שבכמה לילות ללא בית
נלך לימים אחרים ונראה
יונה עם עלה של זית.."
את השיר הזה של עוזי חיטמן ז"ל שנכתב במלחמת יום הכיפורים שר בועז שרעבי שלשום בכנס המחזורים של גדוד הרעם -334 של חיל התותחנים שנערך בבית התותחן-זכרון יעקב בהשתתפות רבים רבים מבוגרות ובוגרי הגדוד מאז הקמתו בראשית המדינה.
אנו רוצים להודות לכל מי שעמד מאחורי האירוע שהיה אמור כבר להיערך ב-2020 ונדחה מספר פעמים בגלל מגיפת הקורונה בשנתיים האחרונות.
תודה לעמותת יד לתותחנים, דני כסיף ולבית התותחן.
תודה לצוות המוביל של בוגרי הגדוד וצוות ההיגוי שלו ובראשם Gideon Lefeber יגאל ספיר על הובלת האירוע בתחילת הדרך, יוסי דגן על ניהול התוכן, חיים פלג ורבים אחרים וכן את זיו ויסמונסקי ז"ל שנפטר במהלך ההכנות לכנס.
תודה לאפי מלול, מיכל פריד ומצליח בלה מבית התותחן על כל הליווי והאירוח לאורך כל הדרך.
תודה לבמאי ועריכת והפקת המופע Yaron Harel על ההשקעה הגדולה, המסורה והמקצועית.
לYossi Cohen על ההפקה הטכנית ל Ofer Grinboimעל ניהול האבטחה והביטחון ל Haim Hananel על סרטי המורשת, Gadi Goldman על הניהול המוזיקלי , Studio Lamalo סרטים ועיצוב ויזואלי להקרנה, ריקי אריכא על בימוי צילום המופע עם ארז סנטרל הפקות בע"מ ארז אליאדי וכל צוות הצילום. שוקי כהן על ניהול הבמה. לחברת זהר הרקיע על הבמות והציוד הטכני Ori Grinboim, ערן, סרגי,אנדרה,יעקב, אחמד וכל הצוות,ליוסי בר וחברת אקשטיין-קולות רמים -אקשטיין על ההגברה והתאורה, עומר ספרוני ועומר אבי נתן על הסאונד ולאנטון ואנטון על התאורה ולכל הצוות, לחברת קלין לד על המסכים Dima Volkov Daniel Adar ולכל הצוות, לחברת sos, לחברת הקיטרינג, צחי ודביר Gil Levin על הפרומטר לברוך זכאי על השילוט, לעומר אהרוני על התיוג והרישום. תודה למועצה מקומית זכרון יעקב, ומשטרת זכרון יעקב.
משתתפים:
מנחה
אודי אריאל אהוד אריאל
מעין בוקריס, נופר כהן, חננאל אדרי
יוגב חרובי, נמרוד סטריק
תא"ל במיל' אברהם בר דוד
תא"ל נרי הורוביץ
קצין תותחנים ראשי
סא"ל אפרת קייקוב
מפקדת גדוד 334
אל"מ במיל', גידי לפבר
ראש הועדה המארגנת
זיו דשא
ראש המועצה המקומית זיכרון יעקב

תגובות לדף זה
תגובה חדשה

עדיין אין תגובות לדף זה.
מוזמנים להגיב!

חסר רכיב